02 d'abril de 2022
Una vez una casa
EL QUE SEMBLA UNA REUNIÓ INNOCENT, OCULTA UNA REALITAT TERRORÍFICA
La història que dispara aquest text existeix. Va passar. És real. UNA VEZ, UNA CASA ocorre en un futur pròxim al nostre país. Dues amigues es retroben a la casa d'una d'elles després de molts anys. Una casa pairal perduda a la meitat de l'altiplà, envoltada inusualment d'arbres. I també de buit i silenci. Parlen del pas del temps. Parlen de la pèrdua de la joventut. I també parlen de la literatura. I del terror. I de com ambdues, literatura i terror, es donen la mà.
Què passaria si la deriva i les problemàtiques del món actual ens portaren a enfrontar-nos a noves formes de dictadura, de privació de llibertat i de drets humans? De quin costat se situarien la literatura i l'art? En quin lloc ens posicionaríem els autors? Què seríem capaços de fer per continuar escrivint?
Paula Puchalt
FUNCIONS
Preus
En la compra de les entrades online el preu que apareixerà serà el preu final, incloses les despeses de gestió i aplicat el descompte de la promoció vigent en el moment per a cada funció. Comprove totes les seues dades abans de finalitzar la compra, perquè no podrem fer canvis ni devolucions una vegada realitzada la mateixa.
Descomptes
Altres propostes de l'Auditori de Torrent:
Malditos Tacones
Torito Bravo

